11 Ekim 2009 Pazar

NetOp School Teacher + Student v6.0.2008295


NetOp School yazılımı, profesyonel eğitmenlere ağ bağlantılı sınıflarda öğretmek ve sınıfı idare etmek için benzersiz bir araç sunuyor.


Günümüzün, bilgisayar tecrübesine sahip öğrencilerine, geleneksel öğretim araçlarını kullanarak eğitim vermek, en tecrübeli öğretmenler için bile zorlu bir görev olabilir. Tahtalar ve projeksiyon cihazları bu öğrencilere uygun olmadığından, en doğru alternatif, uygulayarak öğrenmedir. Neyse ki elinizin altında ekonomik ve etkili bir çözüm var.Ağ bağlantılı sınıflar için NetOp School eğitim yazılımı. NetOp School, öğretmene, kendi (veya herhangi bir öğrencinin) ekranını, dilediği bütün öğrencilerin PC ekranında aynı anda görüntüleyerek, eğitim verme imkânı sağlıyor. Bunun sonucu olarak bütün öğrenciler en ön sırada oturma ve birebir eğitim alma fırsatına sahip oluyor.

NetOp School Teacher + Student v6.0.2008295: Download

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blogroll

Not:

Yapım aşamasındadır.Zamanla daha düzgün bir şekile girecektir.

Full Download Copyright © 2009